GUCCI T-SKJORTE: Artisten Halsey forlater restaurant i L.A iført t-skjorten som nå får det til å koke på nettet. Foto: Scanpix
GUCCI T-SKJORTE: Artisten Halsey forlater restaurant i L.A iført t-skjorten som nå får det til å koke på nettet. Foto: Scanpix Vis mer

Gucci

T-skjorten «alle» skal ha nå

Halsey, Pernille Teisbæk og Chiara Ferragni har alle skaffet seg trendplagget.

Gucci har hatt et meget godt moteår! Sjefsdesigner Alessandro Michele har virkelig gjort noe riktig med det italienske motehuset som i år har slått til både på veske, sko -og klesfronten. Nå har Michele og Gucci også laget noe så enkelt som en hvit t-skjorte med en logo på som får nettet til å koke. Ifølge en undersøkelse gjort av motenettstedet Lyst, er det nemlig så mye som 2000 jenter som søker på denne t-skjorten hver eneste dag. 

Og vi er ikke overrasket. Motepersonligheter som Pernille Teisbæk og Chiara Ferragni (29) (se bilder lengre ned i saken) har skaffet seg trendt-skjorten, og øverst i saken kan du også se artisten Halsey (22) i samme variant. Dette har virkelig vært t-skjortens år, og hvis du ser etter noen kule t-skjorter til en litt billigere penge, bør du sjekke ut denne saken.

Moteukehit: T-skjorte med budfirma-logo

I år har også det franske merket Vetements bemerket seg - og det på mange forskjellige måter. Men noe som virkelig fikk vår oppmerksomhet i år, var når flere streetstyle-stjerner møtte opp i en gul t-skjorte med en rød logo hvor det sto noe så overraskende som «DHL». Altså budfirmaet DHL (du kan se t-skjorten her). Du må faktisk ut med hele 2200 kroner skal du sikre deg dette plagget. Mannen som står bak logoen til DHL, Helge Rieder, uttalte til Financial Times at det er fullstendig galskap.

- Å selge en t-skjorte med en DHL-logo for 2200 kroner er galskap. Å kjøpe dette til denne prisen er ufattelig. Jeg ser ikke noe kreativt i å trykke på logoen til et kjent firma på en t-skjorte. Det som er genialt her, er at han har klart å skape hysteri rundt en enkel t-skjorte. Jeg gir designeren og markedsavdelingen hos Vetements en klapp på skulderen hvis de klarer å selge en stygg t-skjorte til 2200 kroner. Galskap, har Reider uttalt. 

Men nå er det ikke sånn at Gucci har latt seg inspirere av DHL. De har nemlig gjort noe så enkelt som å trykke sin egen logo på en hvit t-skjorte. Prislapp: 3400 kroner. Kommer du til å bli blant de tusenvis av jentene som vurderer dette t-skjortekjøpet?

Doing my special Gucci flex on @matchesfashion photo by @jaz_wins #sponsored

Et bilde publisert av Pernille Teisbaek (@pernilleteisbaek)

In my bed

Et bilde publisert av Chiara Ferragni (@chiaraferragni)

Yay or nay to this @gucci t-shirt??

Et bilde publisert av Nathalie Helgerud (@nathaliehelgerud)

 

Sjekk KKs kjærlighetshoroskop

Saker spesielt utvalgt for deg: