Popstjerne Tone Damli Aaberge går urtrendy tider i møte som ny modell for den spanske kleskjeden Mango. Siden Tone Damli Aaberge var med som finalist i Idol i 2005 har hun holdt 300 konserter, blitt publikumsyndling på TV2s «Skal vi danse» og blitt kåret til «Årets Mest Sexy Kvinne 2007» av Norsk Gallup. Nå skal Tone, som for tiden er opptatt med å skrive nye låter til sitt kommende album, også fronte Mangos nye klokkekolleksjon.Les også: Klokker som løfter hverdagsantrekket Markedssjef Beate Hurum Berg er strålende fornøyd med samarbeidet og valget av nettopp Tone Damli Aaberge, og sier i en pressemelding: Les også: Urtrendy fra Marc Jacobs Les også: Urtrendy fra Marc Jacobs Se stor bildespesial av klokker fra 800 til 130 000 kroner. Klokker i tiden Helt i tiden Maksimalistisk trend Sporty tid Nye tider
Passer for målgruppen
- Vi kunne ikke vært mer fornøyd. Når vi nå skulle lansere den nye serien til Mango klokker var vi på utkikk etter en person som hadde troverdighet og rett image for Mangos unge og utadvendte målgruppe.Skal gjøre mer enn å vise tiden
- En klokke er i dag like mye et smykke, og skal matche klesplagget. Du trenger derfor flere og forskjellige klokker, da trenden nå er å bytte klokker like oftesom du bytter klær og smykker.Tone selv skal være svært fornøyd med samarbeidet, og sier at hun liker den freshe og glamorøse stilen på klokkene. LES OGSÅ:Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
KK er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger