T-skjorter

Vårens kuleste T-skjorter

Kast jakken! Her er 11 T-skjorter å nyte vårværet i.

VÅRTEGN: T-skjorter kan være fine å uttrykke seg med, enten det dreier seg om symboler, band eller tekster. F.v. kr 130 Only, ca kr 90, Topshop, kr 250 Kappahl, kr 150 H&M og kr 500 Oneteaspoonfull/Nelly.com. Se flere av vårens varianter i bildeserien under. Foto: Produsentene
VÅRTEGN: T-skjorter kan være fine å uttrykke seg med, enten det dreier seg om symboler, band eller tekster. F.v. kr 130 Only, ca kr 90, Topshop, kr 250 Kappahl, kr 150 H&M og kr 500 Oneteaspoonfull/Nelly.com. Se flere av vårens varianter i bildeserien under. Foto: Produsentene Vis mer
Publisert
Sist oppdatert
T-skjortevær er rett rundt hjørnet.

For mange er det som et verdifullt rituale den første vårdagen de kan kaste jakken, ta frem solbrillene og sette seg i T-skjorten og ta en utepils.

Rimelig og behagelig

Det legendariske plagget har holdt seg i motebildet i hele 50 år. Og det er det mange grunner til.

LES OGSå: Merk deg dette navnet

For det første kan T-skjorten kombineres med nesten alt, og for det andre er det et rimelig plagg som lages i naturmaterialer det er behagelig å ha på seg.

Med T-skjorten kan du også enkelt uttrykke personligheten din. Symboler, tekst og bandlogoer gir omgivelsene dine et budskap om hvem du er og hva du liker.

Finn din favoritt blant vårens T-skjorter:






Egen T-skjortekolleksjon

The Black Book Collection er en ny H&M-kolleksjon som utelukkende består av T-skjorter.

LES OGSÅ: Slik blir våren på H&M.

Kolleksjonen er et samarbeid med den unge T-skjortedesigneren André Lorenz Stock (18), samt H&M-kunder som har lastet opp egne bilder gjennom våren. Stock valgte ut de bildene han likte best, og skapte motiver ut fra dette.

T-skjortekolleksjonen består av 10 skjorter for jenter og seks for gutter. Kolleksjonen vil bli solgt på H&Ms Divided-avdeling.


Følg på Instagram Abonner på KK magasinet

Vi bryr oss om ditt personvern

kk er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer