KK tester

Vi har testet tre av de mest populære skjønnhetsproduktene

Er de så bra som sosiale medier skal ha det til?

POPULÆRE: Disse tre produktene har vi sett overalt på sosiale medier, men er det så gode som folk skal ha det til? Foto: Produsentene
POPULÆRE: Disse tre produktene har vi sett overalt på sosiale medier, men er det så gode som folk skal ha det til? Foto: Produsentene Vis mer
Publisert

Støtt og stadig får vi opp videoer på både Facebook, Instagram og Tik Tok av folk som har oppdaget et helt spesielt produkt. Det kan være alt fra en helt utrolig foundation til en leppestift som sitter i 24 timer.

Selvfølgelig blir man jo nysgjerrig på dette! Kan disse produktene faktisk være så bra som folk skal ha det til?

Den siste tiden er det tre produkter vi har sett spesielt mye av på sosiale medier. Folk over hele verden har nemlig forelsket seg helt i en maskara som skal gi deg skyhøye vipper, et brynsprodukt som skal fryse fast brynene dine, og en farget dagkrem som skal smelte inn og tilpasse seg akkurat din hudfarge.

For godt til å være sant? La oss se:

Slik gikk det

Først ut testet undertegnede Shiseido sin farget dagkrem fra deres Waso-serie, «Color-Smart Day Moisturizer SPF 30».

Den ble heftig omtalt på Tik Tok som «et magisk produkt». Dette er altså en slags CC-krem som skal matche huden din perfekt.

Produktet er også nokså dyrt, så man tenker umiddelbart at dette må være noe fantastisk. Det var kanskje også derfor jeg ble litt skuffet da jeg prøvde produktet. Første reaksjon var nemlig som følger: «Fin, den».

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

kk er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer