Selv er jeg ganske så kjedelig når det kommer til neglelakk. Det går i sort, ulike rødtoner (se vår store test av røde neglelakker her! Vinneren koster bare 50 kroner), hvitt og nøytrale, beige farger. Her til lands er det ganske vanlig, men da jeg bodde i USA ble jeg nesten sett rart på da jeg ba om hvit neglelakk da jeg fikk manikyr. Der virket det som om det nesten var om å gjøre å ha flest farger, mest dilldall, og alltid det seneste (les: rareste) på neglene sine. Psst: Vi har testet neglelakk som skal gi deg metallisk overflate - se resultatet her!
Etter moteukene som nylig var, fikk jeg flashback til dagene i USA. Flere av motehusene presenterte nemlig logoen sin på en ny måte. Modellene hadde blitt malt på logoen på neglene sine, og i ettertid ser vi at flere har laget sine egne varianter av de kjente klesmerkene. Vi snakker Tommy Hilfiger, Gucci, Louis Vuitton x Supreme og Puma - for å nevne noen. Er dette en neglelakktrend du kommer til å teste ut?
LES OGSÅ: Slik ser 116 lag med neglelakk ut