For andre sesong på rad valgte norske Holzweiler å legge visningen sin til København i Danmark. Det er ingen tvil om at moteuken til danskene er den største her i Skandinavia. Og nå som Holzweiler er på en skikkelig god bølge, forstår man at de velger å legge visningen sin her.
Moteprofiler fra hele verden hadde møtt opp for anledningen, og det var spesielt mange nordmenn tilstede. Og man kan trygt si at det var deilig å være norsk i Danmark. Celine Aagaard, moteekspert og Envelope-grunnlegger, mener nivået er hevet fra forrige sesong og at kolleksjonen var langt mer brukervennlig.
- Denne kolleksjonen er den sterkeste vi har sett fra dem. Det er kult at de bruker skjerfene de er kjent for i andre plagg og lekt seg med det som er typisk Holzweiler. Det er også veldig fint at det er vår norske historie som vi ser på catwalken.
Til KK forteller Susanne Holzweiler, som startet merket sitt sammen med broren Andreas for 4 år siden, at det ligger mye arbeid bak denne visningen.
- Vi har jobbet enormt mye med denne visningen, og satt sammen et helt nytt team som står bak alt fra filmen vi viste, stylist, art director og castingen - og det har vært helt fantastisk. For første gang fikk vi vist Holzweiler som vi selv føler vi er.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
KK er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger