Weekday lanserer nytt merke

Weekday

Weekday lanserer nytt merke

Elin Klings samarbeidspartner designer den sporty og elegante kolleksjonen.

Publisert
Sist oppdatert

Weekday utvider merkevaren sin med nok et merke. I fjor høst presenterte de det feminine merket Fade to W, nå står nok et merke for tur. Navnet er kort og godt antall minutter en hel dag består av: 1440. Sjefdesigner er Nhu Duong, kvinnen som sammen med bloggikon Elin Kling står bak Nowhere, en minimalistisk linje som kun blir solgt på nettbutikken Nelly.

- Kolleksjonen er inspirert av ekstremsport og high-performance-klær i en ergonomisk estetikk. Den utforsker forholdet mellom teknologien, kroppen og miljøet. Plaggene ser nok minimalistiske ut ved første øyekast, men likevel er alle multifunksjonelle eller med interaktive applikasjoner som gjør dem morsomme, sier Duong i en pressemelding.

1440 inneholder klær for menn og kvinner og balanserer mellom det sporty og elegante. Klærne skal være urbane og er ikke fremmed for neon-farger, sølv og pasteller.

Kolleksjonen er i salg fra tidlig mars i Weekday-butikker.

Les også: Nå kan du shoppe Weekday på nett!

Weekday lanserer nytt merke

SPORTY: Klærne til merket 1440 er sporty med feminine snitt.

Foto: Weekday

Vil du abonnere på STYLEmag? Sjekk ut tilbudet her!

Følg på Instagram Abonner på KK magasinet

Vi bryr oss om ditt personvern

kk er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer