SEXY: Kim Kardashian er slett ikke sjenert, og den vakre brunetten poster stadig lettkledde bilder på sosiale medier. Dét faller ikke alltid i god jord hos ektemannen Kanye West. FOTO: Scanpix
SEXY: Kim Kardashian er slett ikke sjenert, og den vakre brunetten poster stadig lettkledde bilder på sosiale medier. Dét faller ikke alltid i god jord hos ektemannen Kanye West. FOTO: Scanpix
Kim Kardashian

Avslører hva ektemannen synes om de sexy Instagram-bildene

Kim Kardashian tok bladet fra munnen på besøk hos Ellen DeGeneres.

Kim Kardashian er en av verdens desidert største stjerner. Hun er også en av Hollywoods beste på å sørge for at det skal forbli sånn – ved å sørge for å ha flere ben å stå på.

I fjor lanserte hun sminkemerket KKW Beauty, hun står bak det populære mobilspillet «Kim Kardashian: Hollywood», hun har laget egne emojis og merch (capser, dagbøker, lightere…), og familiens ellevilt populære realityprogram «Keeping Up With The Kardashians» er inne i sesong nummer 15 i rekken.

I tillegg kan trebarnsmoren trygt kalles en veteran på sosiale medier og i 2018 er dét – trist nok? – noe av det viktigste for å holde seg relevant for både fans og medier.

På Instagram deler hun oppdateringer flere ganger daglig med sine 120 millioner følgere; litt familieliv, litt egenreklame for sminke, og mye kropp. Bilder i sexy undertøy eller bittesmå bikinier er hverdagskost, og stjernen har også delt flere bilder hvor hun rett og slett er splitter naken.

LES OGSÅ: Skrekk og gru – er denne trenden virkelig tilbake?

– Det plager Kanye

Mange har nok antatt at ektemannen Kanye West er komfortabel med de lettkledde postene, nettopp fordi kona deler en såpass jevn strøm av dem og fordi rapperen selv er veldig frigjort (i år var han kreativ leder for produksjonen av pornosiden Porn Hubs prisutdeling i Los Angeles), men den gang ei.

Da Kim besøkte Ellen DeGeneres denne uken, innrømte hun nemlig at det ikke bare er fryd og gammen.

– Det plager han. Det er 50/50; han vil alltid at jeg skal være meg selv og være selvsikker, og ha det gøy, men det plager han også, sier sminkegründeren om Kanyes reaksjon.

Men du gjør det likevel?, spør Ellen.

– Det går i bølger. Noen ganger tenker jeg at jeg skal være litt mer konservativ på Instagram, men så kommer det dager hvor jeg føler meg bra eller har trent skikkelig hardt og er stolt, og da poster jeg et bilde, avslutter Kim.

Se intervjuet under!

LES OGSÅ: Derfor delte Kim en liste over aller «haterne» sine

Så mye tjener de på Instagram

Det er ikke bare Kim som er populær på Instagram. Også søstrene hennes – Kourtney, Khloé, Kylie og Kendall – har en enorm følgerskare. Til sammen har jentene i overkant av 450 millioner følgere seg mellom, som igjen betyr at de har litt av en plattform til å håve inn noen ekstra kroner.

Det har flere forretninger rundt om i verden skjønt; faktisk har det tatt såpass av at de sponsede postene de legger ut på Instagram utgjør 25 prosent av inntekten til Kardashian/Jenner-søstrene. Dét kunne Michael Heller, CEO av det digitale markedsføringsfirmaet Talent Resources, som tegner opp mange av avtalene til søstrene, avsløre til Us Weekly tidligere i år.

Merker betaler opp mot 500.000 dollar (over 4 millioner norske kroner) for én kampanje på Instagram-kontoen til Kim, mens Khloé og Kourtney tjener rundt 250.000 dollar (cirka 2 millioner norske kroner).

Heller forteller til ukebladet at produktene jentene reklamerer for ofte blir utsolgt kort tid etter at de deler det på Instagram.

– De velger bare merker som passer deres livsstil. De sier nei til mye, sa Heller den gang.

Les også: Denne karakteren skulle dø i «Sex and the City 3»

Avslører hva ektemannen synes om de sexy Instagram-bildene
undefined
Til forsiden