«Even when bad things happen to the Kardashians, they still make money».
Slik åpner New York Times artikkelen om Kardashian/Jenner-søstrene da de spør: «Er Kourtney, Kim, Khloé, Kendall og Kylie Amerikas mest erfarne CEOs?».
Og ja, det kan nok stemme. Gjennom de siste 10 årene har de berømte søstrene vært oppslagsverk i pressen over hele verden, enten det er for små eller store skandaler, baby-nyheter, sjokkerende antrekk, ny sesong av «Keeping up with the Kardashians» eller for hvor mye penger de tjener.
Verdt 900 millioner dollar
Det er ingen hemmelighet at Kardashian/Jenner-søstrene gjort seg rike gjennom årene, både gjennom sin egen tv-serie, men også ved å lansere egne produkter med navnet som største varemerke.
Kim, Kourtney og Khloé Kardashian var tidlig ute med å åpne klesbutikken DASH, og Kim fortsatte deretter med sitt eget parfymemerke, som nå har utviklet seg til KKW Beauty, et av verdens største skjønnhetsmerker. Khloé har i ettertid lansert sitt eget klesmerke «Good American», mens Kourtney er aktuell med Poosh, et skjønnhets- og velvære nettsted.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
KK er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger