Jan Fredrik Karlsen

Jan Fredrik Karlsen (42): - Hemmeligheten bak min suksess er...

MGP-generalen er god for millioner og har hatt eventyrlig suksess. Slik kan DU oppnå det samme!

JAN FREDRIK KARLSEN: Under KK-dagen holdt Jan Fredrik Karlsen (42) et motiverende foredrag om hvordan han har nådd målene sine.  Foto: Aftenposten
JAN FREDRIK KARLSEN: Under KK-dagen holdt Jan Fredrik Karlsen (42) et motiverende foredrag om hvordan han har nådd målene sine. Foto: Aftenposten Vis mer
Publisert
Sist oppdatert

- Jeg har brukt mye tid og energi på å nå drømmene mine. Jeg har jobbet blodhardt i mange år – da er det gøy å se at det gir resultater. Ved siden av det å få barn, er jeg mest stolt over å ha nådd målet mitt om å starte noe eget og jobbe innen musikk- og underholdningsindustrien. 

- Playroom, som jeg startet i 2002, har gitt meg så utrolig mange fine opplevelser: Jeg har jobbet sammen med Kurt Nilsen i 14 år, vært med på reisen til Halleluja-gutta, bygget et selskap med 22 ansatte sammen partneren min Jens og mye mer. Det er mange elementer i reisen min jeg er utrolig stolt over å ha gjort og som jeg lever på ennå, forteller Jan Fredrik Karlsen til KK.no. 

Under KK-dagen 15. april holdt Karlsen, som er aktuell som Melodi Grand Prix-general, et motiverende foredrag om hvordan han har jobbet for å oppnå drømmene sine, og hvordan DU kan gjøre det samme. 

LES OGSÅ: Cathrine mistet mannen sin: - Å være åpen om hvordan han døde, har hjulpet meg videre

Jobber hardt mot målene sine

Har du alltid vært en person som jobber hardt for å nå målene dine?

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

kk er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer