Det er ingen hemmelighet at Hollywood-stjerna Gwyneth Paltrow (49) ofte har stått i stormen og skapt overskrifter for både uttalelser og produkter. Hun har blant annet kommet med kontroversielle sextips, gitt ut vagina-duftlys og tipset om vagina-damping.

Kjøpte hundrevis av vaginaduftlyset til Gwyneth Paltrow
Men 49-åringen gir seg ikke der.
Ifølge stjernas velvære- og livsstilsmerke, Goop, lanserer hun nemlig nå en luksusbleie for babyer og barn.
Luksusbleier
Bleien, som har fått navnet «The Diapér», er en engangsbleie som blant annet skal være foret med alpakkaull og dekorert med edelsteiner. I tillegg skal det være dufter av planter som sjasmin og bergamot.
På Goops Instagram-profil kommer det videre fram at det vil koste svimlende 120 amerikanske dollar for en pakke med tolv bleier, nesten 1200 norske kroner.
Selv om mange skriver i kommentarfeltet at de trenger de nye bleiene til barna sine, er det enkelte som ikke tror produktet faktisk kan komme på markedet.
«Er dette en Saturday Night Live-sketsj?», spør en i kommentarfeltet, mens andre lurer på om det er en forsinket aprilsnarr.
«Dette kan ikke være ekte», skriver en annen bruker.
«Det må være en spøk», lyder en annen kommentar.

Et uskyldig rumpebilde på Instagram setter folks sinne i kok
Fiktive bleier
En annen bruker skriver imidlertid at Goop tidligere har hevet stemmen mot den amerikanske regjeringen for å få fjernet skatten på bleier.
Ifølge Expressen må man nemlig i 33 av USAs delstater betale skatt på bleier tilsvarende skatten man betaler for luksusvarer.
I et nytt innlegg på Instagram kan det virke som at det er nettopp dette Paltrow også legger vekt på med det nye produktet.
«Hvis det å behandle bleier som luksus gjør deg sint, så burde du også bli det over at de må beskattes som luksus», skriver hun.
49-åringen avslører også at luksusbleiene fra Goop er fiktive bleier.
«Vi priset våre fiktive bleier 120 dollar fordi det er hva bleieavgiften kan koste familier årlig», fortsetter hun.
Under sistnevnte innlegg får Goop massiv støtte for grepet.
