Det var på slutten av 90-tallet av den tyske supermodellen Heidi Klum (49) for alvor slo gjennom som modell. Det skjedde etter at hun prydet forsiden av Sports Illustrateds bikiniutgave.
I dag er hun fremdeles en av verdens mest kjente modeller, og det er derfor kanskje ikke så rart at datteren Helene Klum (18), kjent som Leni, også har gått i mammas fotspor.
Nylig stilte mor og datter opp i en fotoshoot for undertøysmerket Intimissimi, noe ikke alle reagerer positivt på, ifølge Independent.

Isabelle Ringnes om milliardærfaren: - Kommer til å bli en morsom bestefar!
Poserer sammen
Klum kritiseres nemlig nå for å ha deltatt i en undertøyskampanje sammen med den 18 år gamle datteren.
Klum og Leni, som også er datter av den italienske businessmannen Falvio Briatore, er de nye ambassadørene for Intimissimi. I flere innlegg på Instagram ble det derfor delt en rekke bilder av de to sammen - i bare undertøyet.
«En historie om selvtillit, gleden med livet og kjærligheten mellom en mor og en datter. Sammen feirer Heidi og Leni kunsten av italiensk undertøy».
Det er riktignok ikke alle som forstår hvorfor kjærligheten mellom mor og datter skal vises gjennom en undertøyskampanje.

Forsvant fra rampelyset - nå er hun tilbake
Reagerer
På sosiale medier er det nemlig flere som omtaler kampanjen som «rar».
«Jeg liker å tenkte at jeg er progressiv på slike ting, men en mor og datter i undertøy i samme video er bare litt ekkelt», skriver en person.
«Er det noen andre som synes det er litt rart at Heidi Klum stilte opp på en undertøyskampanje med datteren sin? Seriøst, se for deg å gjøre en undertøyskampanje med mora di», skriver en annen, mens en tredje legger til:
«Veldig rart. Jeg elsker disse kvinnene, men denne kampanjen får meg ikke til å ville kjøpe noe».
«Det skurrer litt. Hvem danser halvnakne med moren sin?» skriver også en fjerde.

Infuenseren har opprettet Spleis for å hjelpe familier med strømregningen
