Det er ingen hemmelighet at Kardashian-søstrene tjener mye penger.Familien, som er en av verdens mest berømte (om ikke den aller mest berømte?), sitter på enorme formuer – noe som gjerne kommer til uttrykk i form av svindyre biler, luksusferier på tropiske øyer og eksklusive designplagg.I tillegg til å ha sine egne kles- og sminkeimperier, tjener Kim, Khloé og Kourtney Kardashian store deler av pengene sine på sosiale medier.De sponsede postene de legger ut på Instagram utgjør faktisk 25 prosent av søstrenes inntekt. Det har Michael Heller – CEO av det digitale markedsføringsfirmaet Talent Resources som tegner opp mange av avtalene til søstrene – tidligere avslørt ovenfor Us Weekly.Khloé og Kourtney tjener rundt to millioner norske kroner per innlegg, mens diverse merker betaler opp mot fire millioner kroner for en kampanje på Instagram-kontoen til Kim.Sårt behov for mer penger er det altså ikke, men nå har Kim Kardashian økt summen på månedens lønnsslipp ytterligere.I går lanserte hun nemlig sin kolleksjon med formende undertøy – såkalt «shapewear» – ved navn Skims.
LES OGSÅ: 12 år siden premieren: Slik så Kardashian-familien ut i første sesong
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
KK er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger