Video: Denne fletten er perfekt til trening!

Denne fletten er perfekt til trening!

FLETTE: Det er ikke alltid like lett å få til en fin flette. Derfor viser KKs skjønnhetsekspert, Cecilie Krogh, hvordan du kan gjøre det! Og husk: øvelse gjør mester! Video: Cecilie Krogh

Video: Denne fletten er perfekt til trening!

Denne fletten er perfekt til trening!

FLETTE: Det er ikke alltid like lett å få til en fin flette. Derfor viser KKs skjønnhetsekspert, Cecilie Krogh, hvordan du kan gjøre det! Og husk: øvelse gjør mester! Video: Cecilie Krogh

Video: To stilige frisyrer perfekt til trening!

To stilige frisyrer perfekt til trening!

TRENING OG HÅR: Cecilie Krogh viser deg hvordan du kan enkelt lage to ulike frisyrer perfekt til trening! Video: Cecilie Krogh

Video: Den perfekte treningsfrisyren!

Den perfekte treningsfrisyren!

TRENING OG HÅR: Lei av hestehalen på trening? Prøv denne enkle og råsøte knuten til neste treningsøkt! Video: Cecilie Krogh

Video: Core-challenge: - Mye tyngre enn jeg hadde trodd!

Core-challenge: - Mye tyngre enn jeg hadde trodd!

TRENE MAGE: KK-journalist, Ida Bergersen, testet fem øvelser, totalt fem minutter hver dag i 30 dager: Ga det resultater? Video: Ida Bergersen

Video: Catherine Zeta-jones' avslører matritualene sine!

Catherine Zeta-jones' avslører matritualene sine!

Video: Harper’s Bazaar

Video: Rflex-speil fra Mentra by SATS

Rflex-speil fra Mentra by SATS

Video: KK

Video: Slik gjør du en full burpee

Slik gjør du en full burpee

BURPEE: Nå er vi i gang! Stå med skulderbredde avstand mellom beina. En burpee starter med at du strekker armene over hodet og hopper eksplosivt opp i luften. Land i en mjuk knebøy og gjør et hopp med bena bakover slik at du lander på tåballene - men denne gangen skal magen helt ned i bakken. Hopp så med bena tilbake, før du strekker armene over hodet og hopp eksplosivt opp i luften. Gjenta så mange ganger du ønsker. Video: Mina Knudsen

Video: Burpee: Slik gjør du en litt lettere variant

Burpee: Slik gjør du en litt lettere variant

BURPEE: Nå er vi snart ved en full burpee, men synes du den er litt for tung, kan denne versjonen være gull for deg. Start stående med skulderbredde avstand. Hopp og land i en knebøy. Deretter gjør et hopp med bena bakover slik at du lander på tåballene, og blir stående i en planke-posisjon. Hopp så med bena tilbake slik at de lander rett utenfor hendene dine. Strekk armene over hodet og hopp eksplosivt opp i luften. Gjenta så mange ganger du ønsker. Video: Mina Knudsen

Video: Burpee: Halvveis med hopp

Burpee: Halvveis med hopp

BURPEE: Hvis du synes video en er litt for lett, da kan du prøve denne versjonen. Stå oppreist med skulderbredde avstand mellom beina. Gå ned i knebøy og gå ut til strak planke. Deretter hopper du inn til stående posisjon. Gjør så mange repetisjoner som du ønsker. Video: Mina Knudsen

Video: Burpee: Slik kan du starte

Burpee: Slik kan du starte

BURPEE: Er du ny til øvelsen burpee? Da kan du prøve denne versjonen. Start stående med skulderbredde avstand mellom beina. Gå ned i en knebøy og gå ut. Stram magen så denne er rett. Deretter går du inn igjen og helt opp. Gjenta så mange repetisjoner du ønsker. Video: Mina Knudsen

Video: Rotasjon med strikk

Rotasjon med strikk

ROTASJON: Rotasjon med strikk er en fin øvelse for magemusklene. Denne kan man også variere ved å jobbe med strikket ut fra brystet og inn. Fest strikken rett under brysthøyde, og hold i den med begge hender. Roter overkroppen ved hjelp av magemusklene mens du holder armene strake. Velg motstand ved å justere hvor stramt strikket er - eller hvor tungt strikk du har. Video: Mina Knudsen

Video: To måter å gjøre situps på

To måter å gjøre situps på

SITUPS: Situps er en populær mageøvelse. Vi viser deg to ulike måter å gjennomføre den på. Video: Mina Knudsen

Video: Øvelse: Rygghev

Øvelse: Rygghev

RYGGHEV: Legg deg på magen med føttene i gulvet og hendene foran panna. Spenn magen og løft overkroppen og armene så høyt opp fra gulvet du klarer. Senk deretter kroppen tilbake til gulvet. Du kan også jobbe med armene ut og til siden. Video: Mina Knudsen

Video: 5 måter å gjøre planken på

5 måter å gjøre planken på

PLANKE: Planke er en super øvelse for kjernen. Her viser vi deg ulike måter å gjøre planken på: på albuer, stå på håndflatene, jobb med beina ut og inn eller opp og ned, eller du kan gjøre den på knær. Video: Mina Knudsen

Video: La deg inspirere av superspreke Joan!

La deg inspirere av superspreke Joan!

VIDEO: Joan Macdonald // Youtube

Video: 5 eksperter tips til treningsmotivasjon

5 eksperter tips til treningsmotivasjon

Video: HSR (Heavy Slow Resistance training) tåhev i trapp med vekt

HSR (Heavy Slow Resistance training) tåhev i trapp med vekt

Vondt i achillessenen under trening eller i hverdagen? Da kan du prøve denne øvelsen! Video: Torp & Co

Video: Eksentrisk tåhev med strakt og bøyd kne:

Eksentrisk tåhev med strakt og bøyd kne:

Vondt i achillessenen under trening eller i hverdagen? Prøv disse øvelsene! Video: Torp & Co

Video: Styrkeøvelsene du bør prioritere i sommer

Styrkeøvelsene du bør prioritere i sommer

Skal du utforske norske fjorder og fjell i sommer? Da bør du teste disse styrkeøvelsene før du legger ut på tur.

Video: 3 effektive øvelser med kroppsvekt

3 effektive øvelser med kroppsvekt

TRENING: Hold deg i form med disse tre øvelsene. Video: Torp & Co